de zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu de zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

de zeereis richting Kreta

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2017 | Griekenland, Athene

de reis naar Kreta duurde lang. Hierdoor had ik niet veel te doen. Het enige wat mij bezig hield is: of het me wel of niet ging lukken om de Minotauros te verslaan en te doden. Dat leek me nog al moeilijk toen ik bedacht dat ik geen wapens had mee genomen uit Athene. Zo werd de reis in ieder geval voor mij een zenuwachtige reis. Ik dacht aan zoveel dingen. Toch was dat gene wat mij het meeste bezig hield de kinderen en hoe zij zich voelde, want volgens mij waren zij nog veel zenuwachtiger dan dat ik was: Op zo'n jonge leeftijd verplicht geofferd moeten worden aan een mens verslindend beest. Wie weet wat ze allemaal hadden kunnen bereiken als dit niet op hun pad was gekomen. Misschien zouden ze wel hele soldaten of zelfs officieren worden. Wie weet?. en daarom dacht ik moet ik dat rotbeest verslaan.

• 14 Februari 2017 - 13:13

Van wie is dieze