de zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu de zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

de zeereis richting Kreta

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2017 | Griekenland, Athene

de reis naar Kreta duurde lang. Hierdoor had ik niet veel te doen. Het enige wat mij bezig hield is: of het me wel of niet ging lukken om de Minotauros te verslaan en te doden. Dat leek me nog al moeilijk toen ik bedacht dat ik geen wapens had mee genomen uit Athene. Zo werd de reis in ieder geval voor mij een zenuwachtige reis. Ik dacht aan zoveel dingen. Toch was dat gene wat mij het meeste bezig hield de kinderen en hoe zij zich voelde, want volgens mij waren zij nog veel zenuwachtiger dan dat ik was: Op zo'n jonge leeftijd verplicht geofferd moeten worden aan een mens verslindend beest. Wie weet wat ze allemaal hadden kunnen bereiken als dit niet op hun pad was gekomen. Misschien zouden ze wel hele soldaten of zelfs officieren worden. Wie weet?. en daarom dacht ik moet ik dat rotbeest verslaan.

  • 14 Februari 2017 - 13:13

    Theseus De Held:

    Van wie is dieze

  • 14 Februari 2017 - 13:14

    Theseus De Held:

    ??

  • 14 Februari 2017 - 13:14

    Theseus De Held:

    Oh haha

  • 14 Februari 2017 - 13:14

    Theseus De Held:

    Hoi Boris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus en de kinderen

een reisverslag van theseus

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2017

de aankomst in Athene

14 Februari 2017

de zeereis richting Krets

14 Februari 2017

het verblijf op Naxos

14 Februari 2017

het verblijf op Kreta

14 Februari 2017

de zeereis richting Kreta
Theseus

een project

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 1896

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Theseus en de kinderen

Landen bezocht: