de aankomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu de aankomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

de aankomst in Athene

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Toen we de kust naderde zag ik mijn vader staan. Hij keek bedroefd. Volgens mij zag hij mij niet. Ik keek omhoog en zag de zwarte zeilen. Op dat moment bedacht ik me dat hij zelfmoord zou plegen. Toen zag ik hem ook springen.... Hij was dood!. Ik hield me stil en verwerkte mijn verdriet binnen mijn lichaam. Zodra we waren aangekomen op het land joelden alle ouders van de kinderen. Ze rende er naar toe. Ik had geen vader meer en mijn moeder was heel ver weg. Al die kinderen waren heel erg blij, terwijl ik zat te denken wat voor een geluk zij wel niet hadden. Nu moest ik op mezelf wonen. In het hele grote paleis. Ik word koning, maar die koning heeft nog maar een half hart: zijn vader heeft door mij zelfmoord gepleegd, door het verdriet van Ariadne. Door die stomme god die haar had meegenomen en met haar ging trouwen. Het was zijn schuld. Door hem was ik er helemaal niet bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus en de kinderen

een reisverslag van theseus

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2017

de aankomst in Athene

14 Februari 2017

de zeereis richting Krets

14 Februari 2017

het verblijf op Naxos

14 Februari 2017

het verblijf op Kreta

14 Februari 2017

de zeereis richting Kreta
Theseus

een project

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 1893

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Theseus en de kinderen

Landen bezocht: