het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

het vertrek uit Athene

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2017 | Griekenland, Athene

de kinderen verzamelde zich bij de boot. Ze zeiden voor de laatste keer dag tegen hun ouders en vrienden. Ik hoopte zo erg dat het niet de laatste keer was. Toch wist ik het niet zeker. Ik zij ook gedag tegen mijn vader. Ik wist dat ik het kon, maar ik wist het niet zeker. Ik was heel erg zenuwachtig. Ik zou opgelucht zijn als het lukte maar wat er zou gebeuren als ik hem niet versloeg daar dacht ik helemaal niet aan. Toen stapte iedereen op de boot en alle mensen die iets met de kinderen te maken had of gewoon even wilde kijken zwaaide ons heel verdrietig uit. Nu was de reis officieel begonnen en nu kon ik niet meer terug, Ik kon niet aan hoe de ouders keken ik moest de Minotauros verslaan, niet alleen voor mij maar vooral voor de naasten van de kinderen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus en de kinderen

een reisverslag van theseus

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2017

de aankomst in Athene

14 Februari 2017

de zeereis richting Krets

14 Februari 2017

het verblijf op Naxos

14 Februari 2017

het verblijf op Kreta

14 Februari 2017

de zeereis richting Kreta
Theseus

een project

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 1904

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Theseus en de kinderen

Landen bezocht: