het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

het verblijf op Naxos

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2017 | Griekenland, Naxos

We kwamen aan op een tussenstop: het eiland Naxos. Hier zouden we wat voedsel halen en rusten. Totdat we weer verder konden. We plukten fruit uit de bomen en aten het op. Daarna maakten we ons klaar om te rusten. Maakten een kamp, stookten een vuurtje en gingen slapen. De volgende dag werd ik wakker en miste er iemand: Ariadne. Gisteren lag ze nog naast me maar nu niet meer. Ik zocht overal. Maar kon haar niet vinden. Toen hoorde ik een stem uit de hemel:' O sterfelijke Athener, Ik houd ook van het meisje, ik wil ook met haar trouwen. Daarom heb ik haar van jou ontnomen.' Ik was woedend maar ik kon er niets tegen doen. Ik moest door varen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus en de kinderen

een reisverslag van theseus

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2017

de aankomst in Athene

14 Februari 2017

de zeereis richting Krets

14 Februari 2017

het verblijf op Naxos

14 Februari 2017

het verblijf op Kreta

14 Februari 2017

de zeereis richting Kreta
Theseus

een project

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 1906

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Theseus en de kinderen

Landen bezocht: