de zeereis richting Krets - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu de zeereis richting Krets - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Athene - WaarBenJij.nu

de zeereis richting Krets

Door: Boris

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2017 | Griekenland, Naxos

Eigenlijk moesten we feest vieren, omdat de Minotauros was verslagen en iedereen nog leefde.Toch deed ik dat niet. Dit kwam door het verdriet van Ariadne. De kinderen echter waren wel aan het feesten. Ik wilde ook mee doen, maar ik kon het niet. Ik dacht alleen maar aan Ariadne. Ik wist niet wat hij met haar zou doen. Ik was bedroefd. Hierdoor dacht ik niet aan de zeilen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus en de kinderen

een reisverslag van theseus

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2017

de aankomst in Athene

14 Februari 2017

de zeereis richting Krets

14 Februari 2017

het verblijf op Naxos

14 Februari 2017

het verblijf op Kreta

14 Februari 2017

de zeereis richting Kreta
Theseus

een project

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 1909

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Theseus en de kinderen

Landen bezocht: